تصویر خوب بدون صدا، مثل فیلمیست که دیالوگهایش حذف شده باشد. بسیاری از برندها تمرکز زیادی روی جلوههای بصری دارند اما صدا، چه در قالب نریشن، موسیقی یا افکت، همان چیزیست که احساس مخاطب را درگیر میکند و عمق میبخشد به پیام شما.
یک موسیقی درست میتواند حس اعتماد، هیجان یا آرامش را به ویدیو منتقل کند. نریشن با لحن درست میتواند راهنما، الهامبخش یا حتی شریک فکری مخاطب باشد. و افکتهای صوتی، حالوهوای فضای ویدیو را ملموستر میکنند؛ صدای گامها در راهرو، صدای ورق خوردن یک بروشور، یا حتی سکوتی معنادار.
اگر میخواهید مخاطب فقط نبیند، بلکه حس کند، باید صدا را همردیف تصویر جدی بگیرید. همکاری با تیمهای حرفهای صداگذاری میتواند تفاوت چشمگیری در کیفیت نهایی تیزر ایجاد کند.
با درویش آرت، تصویری بشنو که دیده شود.