ساخت تیزر تبلیغاتی

حالا که قصد ساخت یک تیزر تبلیغاتی کارآمد را دارید، فرض ما در درویش آرت این است که با تاثیر شگرف تبلیغات ویدئویی در مارکتینگ آشنایی دارید. چون ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای و قوی، می تواند کسب و کارتان را از دیگر رقبا، متمایز نماید. هر چقدر این تمایز بیشتر باشد، افزایش آگاهی مخاطب از برند شما و میزان فروش شما، بیشتر خواهد شد. در این مقاله در خصوص همه جنبه های ساخت تیزر تبلیغاتی قوی و مراحل آن، صحبت خواهیم کرد.

۱- تعیین اهداف و انتظارات

قبل از ساخت تیزر لازم است از طریق مشاوره با کارشناسان زبده‌ی درویش آرت، کاملاً شفاف شود هدفتان از تهیه تیزر تبلیغاتی چیست. به عنوان مثال تعیین شود، مخاطب هدف شما چه کسانی هستند و در کجا این ویدیو را تماشا می کنند؟
ممکن است جامعه هدف شما پسران ۱۸ تا ۲۵ سال باشند یا مراکز درمانی یا بانوان ۲۰ تا ۳۰ سال و …
آیا فقط در شبکه های اجتماعی میخواهید تبلیغ می کنید یا در سایت خودتان یا سایت های دیگر مانند آپارات و …
آیا در تلویزیون هم می خواهید تبلیغ داشته باشید؟ و …
متناسب با این تحلیل هایی که روی کار شما انجام می‌دهیم، لحن ویدئو، مدت زمان آن و مهمتر از همه سناریوی مربوط به ساخت تیزر، پرداخت می‌شود. در ادامه فرآیند، امکانات فنی ساخت تیزر، شامل دوربین های تصویربرداری، لوازم نورپردازی، صدابرداری و … تعیین می شود. همزمان با آن، لوکیشن های تصویربرداری تعیین و شخصیت ها و بازیگرانی که در این تیزر حضور دارند مشخص می شوند. ممکن است شما لوکیشن خاصی ماننده کویر یا مرکز خرید مشخصی را مد نظر داشته باشید. ممکن است از مردم عادی بخواهید بازی بگیریم یا بازیگر خاصی. ممکن است تصویر برداری هوایی یا طراحی صحنه لازم داشته باشید و … نوع و کیفیت امکانات را انتظارات و بودجه شما، تعیین می کند.

۲- برنامه ریزی تولید

پس از مشاوره با شما و تحقیقات و بررسی‌های لازم، برنامه ریزی تولید توسط تیم درویش آرت، شامل ایده پردازان و برنامه‌ریزان حرفه‌ای ساخت تیزر، نوشته شده و بعد از تایید برنامه تولید و عقد قرارداد، کار تصویربرداری و ساخت تیزر آغاز می شود.
از آنجایی که ما در درویش آرت، دغدغه تولید تیزرهای با کیفیت را داریم، علاوه بر توجه به خواسته های شما، در خصوص بالا بردن کیفیت خروجی کار، از هیچ گونه کوششی فروگذار نخواهیم بود.
طبق برنامه تولید، تیم پروژه شامل تصویربردار، صدابردار، کارگردان، بازیگران و … مشخص شده و ابزارهای لازم از جمله دوربین های تصویربرداری و عکس برداری، لوازم نور، صدابرداری و صحنه پردازی، آماده شده و در لوکیشن‌های توافق شده، کار تصویر برداری آغاز می‌شود.

۳- تدوین ویدئو

بعد از اتمام تصویربرداری، علاوه بر کارگردانی کار در هنگام تصویربرداری، در مرحله تدوین هم، ایده‌پردازی و کارگردانی دوباره کار جهت افزایش کیفیت کار از نظر بصری، صدا و نور و از منظر حسی که در مخاطب ایجاد می‌کند، به صورت کاملاً حرفه ای انجام می‌شود. چرا که داشتن یک ویدئو تبلیغاتی ماندگار، می‌تواند در ذهن مخاطب های شما جا خوش کرده و قدرت برند شما را بالا ببرد.
برند در واقع تصویری است که مخاطب از کالا و خدمات شما در ذهن دارد و ما برای جذاب تر کردن هر چه بیشتر این تصویر، با شما همراه خواهیم بود. از این که تا اینجای صحبت با ما همراه بودید از شما ممنونیم. جهت شروع جدی کار، با ما تماس بگیرید.

تماس فوری